... masz odpowiedź

Większość pytań związanych z naszą ofertą jest powtarzalna. Poniżej zgromadziliśmy najczęściej pojawiające się pytania wraz z odpowiedziami na nie.

Dokładamy wszelkich starań, aby czas realizacji każdego zlecenia był maksymalnie krótki, jednakże jest on zależny od ilości i wielkości zleceń, możliwości produkcyjnych, itp. Biorąc pod uwagę dane z poprzednich kilkunastu lat przybliżone terminy wykonania projektu, druku, wysyłki kurierskiej znajdziesz w zakładce terminy realizacji kartek wielkanocnych.

Nie ma dodatkowych kosztów związanych z zamieszczeniem LOGO oraz życzeń.
W naszej ofercie życzenia drukowane są bezpośrednio w procesie produkcji kartki/karnetu. Nie ma więc u nas pojęcie dodruku życzeń ani dodatkowych opłat związanych z życzeniami. To samo dotyczy LOGO.
Całkowity koszt gotowej kartki karnetu, łącznie z życzeniami i LOGO w dwóch miejscach - na stronie głównej oraz pod życzeniami) zawarty jest w cenie podstawowej - sprawdź cennik

Tak, aczkolwiek nie zawsze. Proszę zwrócić uwagę, że terminy realizacji podawane są w widełkach - np. 1-3 dni, co oznacza, że praca może zostać wydrukowana zarówno w 1 dzień roboczy, jak również w 3 dni robocze.
Posiadając własne maszyny do druku cyfrowego nie jesteśmy uzależnieni od innych podmiotów i ilości zleceń, które one obsługują.
Dodatkowo proszę pamiętać, że czas realizacji liczony jest zawsze od zaakceptowania projektów do druku, a nie od złożenia zamówienia - dochodzi więc jeszcze czas na otrzymanie materiałów do wykonania projektów, czas na pracę grafików, ewentualne poprawki zgłoszone do wykonania i samą akceptację do druku.
Po wydrukowaniu praca jest wysyłana kurierem (standardowy czas dostawy to następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki).

Jeśli wybrana jest płatność za pobraniem lub po realizacji zamówienia (dostępna dla instytucji państwowych) - praca jest wysyłana bezpośrednio po druku.
W przypadku, gdy wybraną formą płatności jest przedpłata - praca wysyłana jest po odnotowaniu wpłaty na rachunku bankowym. I w tych przypadkach możliwe są sytuacje, gdzie produkcja może być gotowa do wysyłki i czekać na zrealizowaną płatność.

Standardowo druk odbywa się z pełnego koloru CMYK. Przy wyższych nakładach (powyżej 3.000 szt.) opcja druku z wykorzystaniem dodatkowego koloru Pantone jest możliwa, wymaga to indywidualnej kalkulacji cenowej. Należy tez brać pod uwagę możliwość wydłużenia czasu realizacji.

Zalecane jest aby logo dostarczone było w postaci wektorowej zapisanej w jednym z formatów: CDR (Corel do wersji X6), EPS, AI (Illustrator do wersji CS6), PDF. Logo w postaci wektorowej daje największe możliwości przy wykonywaniu projektów graficznych.
Jeśli nie dysponujesz znakiem w postaci wektorowej zalecanym formatem jest TIFF (im większa rozdzielczość tym lepiej). Często mamy pytania czy logo może być dostarczone w formacie JPG - jeśli jest ono duże i doskonałej jakości to ostatecznie może być w takim formacie, ale należy pamiętać, że jpg z reguły jest zapisany w kolorystyce RGB, a druk odbywa się z CMYK-a - może nastąpić minimalne przekłamanie kolorów. Dodatkowo format jpg jest formatem stratnym, co oznacza, że część informacji w pliku nie istnieje.

Dla druku cyfrowego oraz offsetowego dedykowane są różnego rodzaju papiery. Kartki karnety drukowane cyfrowo wykonywane są na papierze satynowanym DCP 300g, który zapewnia bardzo wysoką jakość druku oraz elegancki wygląd.
W przypadku druku offsetowego korzystamy z kartonów graficznych obustronnie kredowanych. Są to wysokiej jakości kartony drzewne obustronnie dwukrotnie powlekane, dzięki takiej technologii produkcji papieru - papier o gramaturze 350g jest znacznie sztywniejszy od standardowych papierów kredowanych o gramaturze 300g.
Opcjonalnie - przy druku cyfrowym - możemy wykorzystać papier satynowany DCP Ivory 300g w kolorze kości słoniowej (bez dopłat)oraz papiery ozdobne (z dopłatą) - więcej na temat kartek na papierach ozdobnych

Staramy się wykonywać projekty możliwie szybko. Przyjmujemy, że w przypadku kartek/karnetów z LOGO czas wykonania wstępnych wizualizacji wynosi ok. 1-2 dni robocze od złożenia zamówienia oraz otrzymaniu logo, życzeń, itp.
Zgłoszone do wykonania poprawki wprowadzane są w terminie od kilku godzin do 1 dnia roboczego - wszystkie poprawki proszę przesyłać opisane mailem.

Ilość wprowadzanych zmian w obrębie jednego wykorzystywanego wzoru nie jest limitowana. Każdą poprawkę proszę zgłaszać mailem jako odpowiedź na otrzymane podglądy projektów graficznych - zapewnia to ciągłość korespondencji oraz ułatwia i usprawnia pracę grafików.

Odpowiedź jest banalnie prosta - jeśli nie otrzymamy materiałów do wykonania projektów - logo, treści życzeń, wybranego wzoru ... nie możemy wykonać projektów graficznych. A bez akceptacji projektów nie jesteśmy w stanie ich wydrukować.
Jedna firma akceptuje jeden z przedstawionych projektów bez wprowadzania zmian, inna firma wprowadza kilka zmian, dodatkowo każdą z nich zgłaszając po kilku dniach od otrzymania podglądów - w takiej sytuacji ciężko byłoby opierać się na kolejności składanych zamówień.

Po wykonaniu projektów, otrzymujesz mailem ich podglądy. W otrzymanych projektach możesz wprowadzić zmiany lub zaakceptować do druku. Akceptacja jest bardzo istotna, ponieważ często zdarza się, że nawet w tekstach życzeń dostarczanych w innych językach lub w danych teleadresowych, która mają być wydrukowane na ostatniej stronie karnetu są błędy - wysłane podglądy pozwalają je znaleźć i zgłosić konieczność wprowadzenia zmian.
Po zaakceptowaniu projektów - są one kierowane do przygotowalni do druku i drukowane - wówczas wprowadzenie zmian nie jest już możliwe.
Dlatego bardzo istotną sprawą jest dokładne przeczytanie wszystkich tekstów i sprawdzenie ich poprawności.

Mimo, że oprogramowanie graficzne jest coraz bardziej doskonałe i mimo, że pracujemy na najnowszych wersjach oprogramowania mogą zdarzyć się przekłamania, obrócenia elementu, itp. Jest to związane z brakiem zgodności między poszczególnymi programami a nawet kolejnymi wersjami tego samego programu.
Na szczęście nie zdarza się to często, ale kilkunastoletnie doświadczenie uczy nas, że warto każdy otrzymany projekt przedstawić do akceptacji - pozwala to wyeliminować nawet błędy w tekstach, adresach, telefonach, które zostały popełnione przez osoby przygotowujące plik do druku.

Mail z uwagami do projektu jest przekazywany grafikowi, który wykonuje poprawki. Mail z reguły jest bardziej przejrzysty i treściwy niż najlepiej wykonane odręczne notatki z rozmowy telefonicznej. Dodatkowo mail z uwagami czytany jest w momencie wykonywania poprawek, wszystkie maile znajdują się w jednym miejscu i nie ma potrzeby szukania w rożnych zapiskach, przypominania sobie rozmowy.
Dodatkowo treść maila jest niepodważalna i unikamy dzięki temu sytuacji, w której osoba zgłaszająca poprawki twierdzi, że nie wszystkie zgłoszone poprawki zostały wprowadzone w projekt zgodnie z jej oczekiwaniami.

Można dostarczyć własny projekt graficzny kartek wielkanocnych do druku - nie wpływa to na cenę.
W przypadku naszej oferty na indywidualne kartki z LOGO (opcja za dopłatą) - w przedstawionych wzorach można wykonywać dowolnych zmian. Jak bardzo może zostać przeobrażony wzór zamieszczony na stronie internetowej widać na przykładach zamieszczonych na stronie. Zmieniona może zostać kolorystyka, układ elementów graficznych, połączone mogą zostać dwa projekty w jeden - w ten sposób powstanie zupełnie nowy niepowtarzalny projekt konkretnie dla Twojej firmy. Możliwe jest także zamieszczenie zdjęć dowolnych produktów.
Nie oferujemy natomiast wykonania projektu od podstaw - wszystko odbywa się na podstawie kilkuset świątecznych projektów posiadanych w naszej bazie graficznej.

Wybrany wzór graficzny nie ma wpływu na cenę, która uzależniona jest od wielkości kartki/karnetu oraz od zamawianego nakładu. Precyzyjne informacje na temat cen znajdują się w cenniku. Nie ma żadnych dopłat za zamieszczenie LOGO, czy życzeń - u nas wszystko jest w cenie podstawowej.

Kartki projektujemy i drukujemy pod konkretne zamówienie. Nie odbywa się to na zasadzie, że drukowany jest duży nakład na magazyn i następnie do gotowych kartek dodruk życzeń i LOGO.
Dzięki temu każdy ze wzorów może być wykorzystany w dowolnym momencie.

Tak, w przypadku dopłaty za projekt indywidualny, zmiany mogą być dowolne, zarówno w kolorystyce, jak i układzie. Możliwe jest także zamieszczenie zdjęć produktów na drugiej stronie karnetu, zamieszczenie LOGO oraz stopki adresowej na czwartej stronie karnetu - zobacz jak powstaje projekt indywidualny

Tak, w przypadku karnetów indywidualnych na ostatniej stronie najczęściej znajduje się powielone LOGO firmy, często także z adresem strony www lub pełnymi danymi teleadresowymi. Każda produkcja jest przygotowywana i drukowana indywidualnie dlatego w tym przypadku istnieje taka możliwość.

Jeżeli całkowity nakład kwalifikuje pracę do druku metodą cyfrową- jest taka możliwość i rozbicie nakładu na dwie lub więcej części różniące się jedynie życzeniami jest możliwe i nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.
Natomiast w przypadku, gdy całkowity nakład wynosi powyżej 1.000 szt taka możliwość wiąże się z poniesieniem kosztu produkcji dla każdego z nakładów osobno (nie można łączyć tych prac i dzięki temu uzyskać niższą cenę jednostkową).

Życzenia zamieszczane w kartkach/karnetach mogą być dowolne - zarówno indywidualne, dostarczone po złożeniu zamówienia, jak również wybrane z naszych propozycji (życzenia). Jakie życzenia zostaną wykorzystane w projektach nie ma wpływu na cenę.

Oczywiście - LOGO drukowane jest w pełnym kolorze.

Prace, które są drukowane nawet w godzinach późnopopołudniowych możemy spakować i wysłać w dniu druku korzystając z naszego kuriera, który codziennie odbiera przesyłki z naszej firmy w godzinach wieczornych.
W przypadku korzystania z innego kuriera, najczęściej dochodzi konieczność zamówienia odbioru do określonej godziny (np. do godz. 12), kiedy jeszcze nie wiemy czy dana produkcja będzie mogła być gotowa do wysyłki w danym dniu. Praca wydrukowana przed odbiorem przesyłek przez kuriera, z którym mammy podpisana umowę wychodzi w dniu druku.

Tak, koszt przesyłki kurierskiej jest uwzględniony na fakturze VAT.

Standardowym terminem doręczenia przesyłki jest następny dzień roboczy po jej nadaniu. Dostawa przesyłki w godzinach między 9 a 16. Za dopłatą możliwe jest zagwarantowanie konkretnych godzin dostawy. Za dopłatą możliwa jest również dostawa przesyłki w sobotę. Obie opcje dostępne są dla adresów znajdujących się w tzw. pierwszej strefie doręczeń.

Tak, jest taka możliwość - w miesiącach zimowych najwcześniejsza gwarantowana godzina dostaw w firmie kurierskiej DPD to 10:30 (w okresie letnim 9:30). Można także określić sugerowaną godzinę dostawy (przedział dwugodzinny). Każda z tych opcji związana jest z dopłatą i realizowana jest na ograniczonym terenie Polski - tzw. pierwsza strefa dostaw.

Wysyłka kurierska kartek/karnetów to 17 zł netto za przesyłkę - bez względu na zamówiony nakład oraz miejsce dostawy na terenie Polski.

Teoretycznie jest taka możliwość. W naszej kilkunastoletniej historii współpracy z firmami kurierskimi nie zdarzyło się jeszcze całkowite zagubienie przesyłki kurierskiej - mimo to, każda z wychodzących przesyłek jest ubezpieczona na wypadek zaginięcia lub uszkodzenia w transporcie.
Po zarejestrowaniu przesyłki na magazynie centralnym firmy kurierskiej jest wysyłana mailem informacja, że przesyłka będzie w doręczeniu. W przypadku jej niedoręczenie do godz 16:00 następnego dnia roboczego prosimy o informację mailową.

Tak, jest taka możliwość. Przy składaniu zamówienia w odpowiedniej rubryce proszę podać dokładny adres do wysyłki kurierskiej.

Tak, dla agencji reklamowych przygotowaliśmy atrakcyjny system upustów, premiujący firmy stale z nami współpracujące, które terminowo regulują należności.
W celu uzyskania większej ilości informacji zapraszamy do kontaktu z nami.

Formy płatności są określone na formularzu zamówienia. Podczas jego wypełniania należy wybrać najdogodniejszą formę.

Oczywiście - składając zamówienie proszę zaznaczyć "odbiór osobisty". Po wydrukowaniu kartek będzie wysłany mail z informacją, że praca jest gotowa do odbioru.
Odbiory osobiste możliwe są w godzinach 13:00 - 16:00 każdego dnia roboczego.

Tak, w karnetach indywidualnych jest taka możliwość - idealnym miejsce do zamieszczenia takiego zdjęcia jest druga strona karnetu. Prosimy przesłać fotografię zapisaną w tiff - rozdzielczości minimum 300 dpi przy skali 1:1


Dołącz do grona naszych stałych zadowolonych wspaniałych Klientów ...