... masz odpowiedź

Większość pytań związanych z nasza ofertą jest powtarzalna. Poniżej zgromadziliśmy najczęściej pojawiające się pytania wraz z odpowiedziami na nie. Całość pogrupowana tematycznie.


Płyty CD, DVD, Blu-Ray

Wystarczą 4 proste kroki:
1. Złożenie zamówienia - zamówienie można złożyć online lub przy wykorzystaniu standardowego formularza w pliku pdf. Więcej informacji jak złożyć zamówienie.
2. Przygotuj i prześlij projekty graficzne - pobierz specyfikacje i szablony. Pliki do druku przygotuj zgodnie z zamieszczonymi w nich wytycznymi i rozmiarami. Ważne jest aby zachować dokładnie podany w specyfikacjach rozmiar - wówczas proces przygotowania jest skrócony do minimum, co w efekcie ma wpływ na krótszy termin realizacji produkcji. Przed wysyłką plików sprawdź czy wszystkie teksty, dane teleadresowe są poprawne.
3. Prześlij materiał do powielenia (oczywiście tylko w przypadku jeśli płyty mają być kopiowane lub tłoczone). Zobacz jak poprawnie przygotować materiał.
4. Zaakceptuj mailem przesłane podglądy plików produkcyjnych.

Przy produkcji płyt mamy styczność z materiałami objętymi prawami autorskimi i prawami pokrewnymi. Musimy widzieć kto jest zamawiającym. Dodatkowo podczas składania zamówienia otrzymujemy oświadczenie, że przekazane do produkcji materiały nie naruszają praw osób trzecich.
Dla ułatwienia u nas jest możliwość składania zamówienia zarówno w formie tradycyjnego formularza pdf, jak również online. Zobacz jak złożyć zamówienie

W związku z tym, że większość materiałów przekazywanych nam przez Klientów objętych jest prawami autorskimi, a dodatkowo część z tych materiałów otrzymujemy przed ich premierą w sprzedaży detalicznej - u nas każdy Klient ma zakładane własne konto na serwerze FTP, do którego nie mają dostępu pozostali użytkownicy serwer FTP.
Jeśli materiały będziesz zamieszczał na serwerze FTP - wybierz taką opcję podczas składania zamówienia - zostanie utworzone indywidualne konto i dane logowania zostaną przesłane na podanego w zamówieniu maila.
Najczęściej dane do serwera FTP przesyłane są ok. 1-3 godzin roboczych po złożeniu zamówienia.
Jeśli wcześniej korzystałeś z zamieszczenia danych na serwerze FTP - możesz wykorzystać poprzednie dane do logowania - są one aktualne.
Zawsze po zamieszczeniu materiałów na serwerze FTP - wyślij maila z informacją, że są gotowe do pobrania.

Zawartość płyty możemy otrzymać na jeden z dwóch sposobów:
- płyta wzorcowa - zapisane dokładnie tak, jak ma zostać powielony cały nakład. Kopiowania / tłoczenie odbywa się 1:1 zgodnie z dostarczonym materiałem. Jeśli zamawiasz płyty CD - należy dostarczyć wzorcową płytę CD; jeśli zamawiasz płyty DVD - dostarcz wzorcową płytę DVD.
- obraz płyty - plik z obrazem płyty w formacie ISO lub NRG (w przypadku tłoczenia może tez być obraz płyty w formacie DDP) należy zamieścić na serwerze FTP. Nigdy nie nagrywaj pliku z obrazem płyty na nośnik. DO pliku z obrazem płyty należy podać sumę kontrolną w formacie MD5 - dzięki niej będziemy mogli zweryfikować, czy podczas transmisji na serwer / z serwera nie powstały błędy.
Przed przekazaniem materiału do produkcji sprawdź czy płyta poprawnie odtwarza się na różnych urządzeniach i komputerach.
Więcej informacji jak przygotować materiał do tłoczenie / kopiowania.

Z całą pewnością chcesz mieć poprawnie wyprodukowane płyty. Dostarczając nam materiał do powielenia w postaci płyty wzorcowej lub obrazu płyty - znasz ich zawartość, sprawdziłeś ich poprawność, jesteś pewien, że są właściwe. Tworząc pytę wzorcową lub obraz płyty od razu decydujesz jak będzie się wyświetlała zawartość, czy płyta ma samodzielnie startować, jak ma się nazywać płyta. Powielamy dostarczony materiał 1:1 zgodnie z otrzymanym wzorcem.
Tak dostarczony materiał gwarantuje poprawność wykonanej produkcji.
Więcej informacji jak przygotować materiał do tłoczenie / kopiowania.

Utworzenie sumy kontrolnej to 5 kliknięć myszką i kilka sekund oczekiwania, a dzięki niej można wychwycić ewentualne błędy.
Najprościej sumę kontrolną utworzyć w programie Total Commander: zaznaczając plik z obrazem płyty lokalnie na Państwa komputerze i wybierając z górnego menu: Pliki > Utwórz plik sumy kontrolnej > zaznaczamy opcję MD5 > klikamy OK.
Wygenerowany zostanie mały plik zawierający sumę kontrolną, który proszę przesłać na naszego maila.
Oczywiście można też wykorzystać inne programy - zasady są podobne.

Podczas akceptacji można sprawdzić czy nie powstały żadne błędy, ale także można zweryfikować czy w tekstach, danych teleadresowych osoba przygotowująca projekt nie pomyliła się.
Przesyłany podgląd jest już przygotowany z użyciem właściwego profilu kolorystycznego.

Jeżeli przesłane pliki są przygotowane zgodnie z założeniami określonymi w specyfikacjach technicznych - czas na wykonanie plików produkcyjnych i przesłanie ich podglądów do akceptacji to kilka godzin po złożeniu zamówienia i przesłaniu plików graficznych. Przy zamówieniach składanych w godzinach popołudniowych podglądy są wysyłane najczęściej następnego dnia roboczego.
Jeżeli przesłane pliki nie są zgodne z zamieszczonymi specyfikacjami technicznymi czas przygotowania podglądów może się wydłużyć lub możemy wysłać informację o konieczności wprowadzenia poprawek w plikach graficznych.
Poprawnie przygotowany plik graficzny - wszystkie założenia są wyszczególnione w specyfikacjach - to krótszy czas od złożenia zamówienia do produktu finalnego.

Wszystkie informacje techniczne na temat przygotowania materiałów graficznych znajdziesz w części specyfikacje i szablony

Kolorystyka CMYK jest powszechnie wykorzystywana w profesjonalnej poligrafii. Bez względu na to, czy drukujesz ulotki, katalogi, gazety, czy okładki do płyt - wszystko było drukowane z kolorów CMYK lub Pantone.

W przypadku kiedy otrzymujemy projekt zapisany w RGB - jest on automatycznie konwertowany na CMYK-a. Należy jednak brać po uwagę, że przestrzeń kolorystyczna RGB jest szersza od przestrzeni kolorystycznej CMYK. Wszystkie kolory RGB, które nie mieszczą się w przestrzeni CMYK są sprowadzana do najbliższego koloru CMYK.
Automatyczna konwersja ma tylko jedną zaletę - jest szybka. Jeżeli chcesz mieć pełną kontrolną nad kolorem w swoim projekcie dokonaj konwersji samodzielnie i dostarcz plik zgodnie z wymaganiami w kolorystyce CMYK.

Zalecamy nie osadzanie w pliku żadnego profilu kolorystycznego - jeżeli koniecznie chcesz to zrobić, wykorzystaj profil Coated Fogra 27 (ISO 12647-2):2004.
W przypadku osadzenia innego profilu pliki będą skonwertowane do wskazanego profilu i może mieć konsekwencje w kolorystyce.

Spad zapobiega powstawaniu pasków w kolorze papieru na bokach ulotek, katalogów, okładek do płyt. Podczas obróbki introligatorskiej mamy doczynienia z pewnymi niedoskonałościami, przesunięciami arkusza, itp. które dzięki spadom nie są widoczne.
Spróbuj wydrukować na zwykłej kartce papieru kwadrat 5 x 5 cm i wytnij go. Jak wyszły krawędzie? Nie pozostały białe niedodrukowane paski papieru? Jeśli zrobiłeś to precyzyjnie, to wydrukuj teraz 5 kartek papieru, na każdym taki sam kwadrat, złóż kartki i wytnij wszystkie naraz. Teraz z pewnością coś się nie udało. A pomyśl, że podczas cięcia na stosie jest kilkaset dużych arkuszy, dodatkowo następuje poślizg i minimalne przesunięcie noża i kilka jeszcze dodatkowych czynników.
Żeby uniknąć takich sytuacji w poligrafii stosuje się spady, które sprawiają, że każda kartka wydaje się idealnie przycięta.

Pliki można przesłać na maila grafika@promedia.pl lub zapisać na serwerze FTP.
Zawsze po zamieszczeniu materiałów na serwerze FTP - wyślij maila z informacją, że są gotowe do pobrania.

Tak, jest to możliwe przy druku offsetowym i sitodrukowym.
Przesłany projekt musi się wówczas składać z dwóch oddzielnych plików:
- biała apla - wszystkie elementy, które mają być drukowane białą farbą zaznacz kolorem czarnym (100% K bez domieszki innych farb)
- druk kolorami CMYK lub Pantone - przygotowany w standardowy sposób.
UWAGI: biała apla musi być pomniejszona w stosunku do zadruku CMYK lub Pantone o 0,1 mm, tak aby nie świeciła spod zadruku kolorowego. Podczas projektowania pamiętaj, że płyta w środkowej części ma plastik, a nie srebro płyty, a elementy srebrzone najczęściej mają dwa odcienie srebra. Jeśli zostawisz elementy bez białego zadruku w środkowej części płyty to nie będą one srebrne, ale ... plastikowe.

Tłoczenie i kopiowania to rodzaj zapisu danych na płycie. Obie metody to zapis cyfrowy. Każda płyta może być w ten sam sposób odtwarzana.
Tłoczenie realizowane jest od nakładu 500 szt., a opłacalne od 1.000 szt. Podczas tłoczenia płyta jest produkowana z granulatu i odciskana jest w niej zawartość - więcej na temat tłoczenia.
Kopiowanie wykonuje się dla nakładów do 500 szt. i wówczas kiedy istotny jest krótki czas realizowania pracy. W takcie kopiowania - płyta jest już gotowa i nagrywany jest na nią materiał - więcej na temat kopiowania.

Tak, ale proszę zwrócić uwagę, że terminy realizacji podawane są w widełkach - np. 1-3 dni robocze. Dodatkowo czas realizacji nie jest liczony od złożenia zamówienia, ale od akceptacji plików produkcyjnych do druku. Po złożeniu zamówienia, w ciągu kilku godzin otrzymasz do akceptacji podglądy wykonane z przesłanych do realizacji plików. Po ich akceptacji rozpocznie się produkcja.

Przy nadruku na płytach koszty sitodruku zawierają druk z kolorów Pantone. W przypadku druku offsetowego na płytach można stosować dodatkowy szósty kolor Pantone, wówczas druk odbywa się: biały podkład sitodrukiem + CMYK offsetem + dodatkowy Pantone sitodrukiem (wszystko w jednym przejściu przez maszynę).
W przypadku opakowań wszystkie podawane ceny są dla druku pełnokolorowego CMYK. Przy niskich nakładach nie stosujemy kolorów Pantone, przy produkcjach powyżej 1.000 szt. jest możliwość druku w kolorach Pantone, ale wymaga to konkretnej oddzielnej kalkulacji.

Wszyscy producenci folii deklarują pełna przezroczystość folii, ale to tylko deklaracja, która być może sprawdza się w warunkach laboratoryjnych, ale ludzkie oko reaguje odrobinę inaczej.
Widząc trzy identycznie wydrukowane arkusze: bez folii, z folią błyszczącą, z folią matową - każdy z nich wygląda inaczej. Optycznie folia błysk wydobywa kolory, folia matowa lekko jest tonuje.
Oczywiście wszystkie zmiany nie są duże, ale warto o nich nadmienić.

Tak, stosujemy wyłącznie płyty z najwyższej półki jakościowej, które nie sprawiają żadnych problemów podczas ich zapisu. Sami kopiujemy bardzo duże ilości płyt dla Klientów i każda partia jest przez nas przetestowana.
Oczywiście na zapis ma wpły nie tylko jakość nośnika, ale także oprogramowanie oraz sama nagrywarka.

Kopiujemy bardzo duże ilości płyt muzycznych i nie mamy sygnałów, że są z nimi problemy. Być może dlatego, że płyty muzyczne kopiujemy na niskich prędkościach, co pozwala nam na utrzymanie wysokiej jakości zapisu.
Dodatkowo podczas kopiowania są włączone funkcje weryfikacji kopiowanego materiału, co pozwala na sprawdzenie kopii ze źródłem.

Jeśli zamówienie składane jest online - proforma generowana jest automatycznie po potwierdzeniu zamówienia.
Jeśli zamówienie składane jest na formularzu pdf - zaznacz okienko pro-forma "tak".

Wartości brutto za konkretny nakład są podane na stronie epromedia.pl, gdzie od razu możesz złożyć zamówienie online.

Cenniki mogą ulegać zmianom związanym np. z dynamicznymi wahaniami kursów walut. Jeżeli kalkulacja była przesyłana mailem najczęściej jest ona ważna 14 dni od jej wysłania (chyba że zaznaczono inaczej). W przypadku kalkulacji i składania zamówienia online - zawsze obowiązują ceny podane na stronie. Także oferty promocyjne dostępne online są ograniczone w czasie.

Przy płytach cennik nie zmienia się często jest to z reguły 1 raz w roku. Natomiast okresowo mogą obowiązywać oferty promocyjne dostępne przy składaniu zamówień online.
W przypadku pamięci USB - cennik może zmieniać się kilka razy w miesiącu.

Aktualne cenniki są dostępne w plikach pdf do pobrania ze strony

List przewozowy jest automatycznie wysyłany przez firmę kurierską w momencie zeskanowania przesyłki na magazynie głównym. W otrzymanym mailu jest numer przesyłki, link do jej śledzenia, pod którym także można sprawdzić numer telefonu komórkowego do kuriera dostarczającego przesyłkę.

W większości przypadków termin realizacji nie jest związany z zamawiana ilością - w tym samym czasie realizujemy tłoczenie dla 1.000 i 100.000 płyt, koperty kartonowe dla 100 czy 1.000 szt. Jeżeli ilość ma znaczenie dla terminu realizacji jest to zaznaczone w cenniku przy podanych czasach realizacji produkcji. Proszę jednakże zwrócić uwagę, że podawane są terminy produkcji - liczone od akceptacji plików produkcyjnych do druku.

Wszystko zależy od czasu, który jest na produkcję. Nawet z dnia na dzień możemy wykonać np. płyty z nadrukiem, kopiowaniem danych oraz pudełko slim, CD-BOX lub DVD-BOX z drukiem okładek. Przy opakowaniach sztancowanych i klejonych (koperty kartonowe, digipacki, ecopacki) jest to ok. 3-5 dni roboczych.
Wszystkie terminy realizacji podawane są w cennikach zamieszczonych w plikach pdf.

Zapraszamy do naszego biura. Obsługę Klientów na miejscu mamy w godzinach 13:00-16:00

Jest także możliwość wykonania projektów graficznych przez naszych grafików. Materiały, z których mają być wykonane projekty (loga, teksty, zdjęcia, itp.), dostarczane są przez Zamawiającego.
Projekt nadruku na płycie dla nakładów od 300 szt. nie jest związany z dodatkowymi kosztami.
Projekt nadruku dla nakładów niższych niż 300 szt. oraz projekty opakowań, okładek są płatne - zgodnie z cennikiem

Czas wykonania projektów graficznych to 1-2 dni robocze. W przypadku gdy przesłane materiały są nieodpowiedniej jakości podany termin może ulec wydłużeniu. Każda zgłoszona poprawka to czas od kilku godzin do jednego dnia roboczego.

Nadruk sitodrukowy realizowany jest przy projektach graficznych przygotowany w kolorach Pantone (do 5 kolorów). Nadruki cyfrowe UV oraz offsetowe realizowane są przy projektach pełnokolorowych (CMYK).
Każda realizowana przez nas technika nadruku na płytach jest profesjonalna, przemysłowa. Nie wykonujemy naklejek na płyty oraz nadruków metodami domowymi na drukarkach atramentowych.
Więcej na temat rodzajów nadruku na płytach.

Duża dawkę informacji na temat przygotowania plików graficznych, najczęściej popełnianych błędów, sugestii, itp. zamieściliśmy na stronie w zakładkach Jak przygotować projekt oraz Uwagi dodatkowe. Zalecamy zapoznanie się z tymi informacjami.

Posiadamy system upustów agencyjnych przy produkcjach gadżetów reklamowych - kolędy z logo, kartki świąteczne, Cd-karnety, muzyczne gadżety reklamowe, upominki i gadżety reklamowe - m.in. długopisy, zapalniczki, breloki, pendrive, itp. Przy tych produkcjach nawet agencja, która nie współpracuje z nami wcześniej może uzyskać upust.
W przypadku produkcji płyt CD/DVD upusty są przeznaczone dla firm realizujących po kilka prac ww miesiącu i są uzależnione od ilości zleceń, ich wielkości oraz terminowości w regulowaniu płatności.

Należy złożyć zamówienia podając w nim nazwę pracy lub numer zamówienia, lub numer faktury lub datę kiedy była realizowana produkcja, która ma zostać wznowiona. Nie trzeba przesyłać ponownie żadnych materiałów - wszystkie znajdują się w naszym archiwum.


Pendrive

Każdy rodzaj plików możesz zamieścić i przechowywać, przenosić na pamięciach USB. Bez wzgędu na to czy są to pliki graficzne, muzyczne, filmowe, czy zwykłe dane komputerowe.

Tak, wszystkie podane ceny zawierają koszt znakowania zaznaczoną metodą. Dzięki temu nie musisz dodatkowo pytać, wyceniać, itp.
Staramy się aby wszystko u nas było proste, jasne i przejrzyste,

To tylko 4 proste kroki:
1. Zamówienie - można je złożyć online lub przy wykorzystaniu standardowego formularza w pliku pdf. Więcej informacji jak złożyć zamówienie.
2. Projekt graficzny - pobierz specyfikacje. Pliki do nadruku lub graweru przygotuj zgodnie z zamieszczonymi w nich wytycznymi i rozmiarami. Ważne jest aby zachować dokładnie podany w specyfikacjach rozmiar - wówczas proces przygotowania jest skrócony do minimum, co w efekcie ma wpływ na krótszy termin realizacji produkcji. Przed wysyłką plików sprawdź czy wszystkie teksty, dane teleadresowe są poprawne.
3. Dane do kopiowania - Prześlij materiał do powielenia (oczywiście tylko w przypadku jeśli pendrivy mają być kopiowane). Zobacz jak poprawnie przygotować materiał.
4. Zaakceptuj mailem przesłane podglądy plików produkcyjnych.

Przy każdym produkcie jest podany przewidywany czas realizacji produkcji. Z reguły jest to przedział 2-5 dni roboczych (liczone od akceptacji plików produkcyjnych).

Z reguły, bez względu na zamówioną ilość, czas realizacji jest bardzo podobny do siebie.

Tak, każda przesyłka wychodząca od nas jest ubezpieczona. W przypadku widocznego uszkodzenia kartonu lub taśmy - prosimy sprawdzić zawartość w obecności kuriera.

Podgląd pliku produkcyjnego wysyłamy mailem najczęściej w dniu złożenia zamówienia lub następnego dnia roboczego. Z reguły Klienci akceptują niezwłocznie po otrzymaniu maila z podglądem, ale zdarzają się sytuacje gdy akceptacja trafia do nas kilka dni później.
Na czas akceptacji plików produkcyjnych do realizacji nie mamy wpływu, dlatego wszystkie terminy są liczone od otrzymania mailem akceptacji.

Najprościej mówiąc, aby uniknąć błędów. Zdarzają się sytuacje, kiedy w otrzymanym pliku graficznym, osoba przygotowująca projekt pomyliła się we własnym numerze telefonu, adresie strony internetowej, itp.
Akceptacja to tylko chwila, a pozwala ograniczyć możliwość popełnienia błędów do minimum.

Wszystkie pamięci USB z naszej oferty posiadają wieczystą gwarancją, która jest potwierdzeniem ich wysokiej jakości.
Co bardzo ważne - oferowane produkty nie są przygotowane specjalnie na rynek reklamowy, są to normalnie występujące w sprzedaży detalicznej modele, wykonane zgodnie z najsurowszymi normami jakościowymi.
Wszystkie produkty uzyskują wysokie oceny podczas testów wykonywanych m.in. przez czasopisma komputerowe. Istotne jest, że wykonywane testy potwierdzają wszelkie podawane parametry techniczne (np. szybkość zapisy / odczytu), co przy innych produktach wykorzystywanych na rynku reklamowym nie jest takie oczywiste.
Jeśli decydujesz się na zakup pendrivów do celów marketingowych - wybierz wysokiej jakości produkt, pozytywnie budujący wizerunek firmy.

Cena pendriva jest mocno uzależniona od aktualnego kursu dolara i euro i jest znacznie mocniej z nim powiązana niż np. koszt płyt.
Staramy się na bieżąco uaktualniać ceny - w cenniku zawsze podawana jest data od kiedy jest on ważny.

Aktualne cenniki są dostępne w plikach pdf do pobrania ze strony

List przewozowy jest automatycznie wysyłany przez firmę kurierską w momencie zeskanowania przesyłki na magazynie głównym. W otrzymanym mailu jest numer przesyłki, link do jej śledzenia, pod którym także można sprawdzić numer telefonu komórkowego do kuriera dostarczającego przesyłkę.

Jest także możliwość wykonania projektów graficznych przez naszych grafików. Materiały, z których mają być wykonane projekty (loga, teksty, zdjęcia, itp.), dostarczane są przez Zamawiającego.
Projekt nadruku / graweru na pamięci USB nie jest związany z dodatkowymi kosztami.


Płyty CD z kolędami

Dokładamy wszelkich starań, aby czas realizacji każdego zlecenia był maksymalnie krótki, jednakże jest on zależny od ilości i wielkości zleceń, możliwości produkcyjnych, itp. Biorąc pod uwagę dane z poprzednich kilkunastu lat przybliżone terminy wykonania projektu, druku, wysyłki kurierskiej znajdziesz w zakładce terminy realizacji płyt CD z kolędami.

Konfekcjonowanie to pakowanie płyt oraz okładek w opakowania.

Oczywiście - w cenniku płyt CD z kolędami jest zamieszczona pozycja produkcji samych płyt CD z kolędami bez opakowania (dla nakładów od 300 szt.) → zobacz cennik płyt CD z kolędami.

Nie ma dodatkowych kosztów związanych z zamieszczeniem LOGO oraz życzeń.
W naszej ofercie życzenia drukowane są bezpośrednio w jednym cyklu produkcyjnym. Nie ma więc u nas pojęcie dodruku życzeń ani dodatkowych opłat związanych z życzeniami. To samo dotyczy LOGO.
Całkowity koszt gotowej płyty CD z kolędami w wybranym opakowaniu, łącznie z życzeniami i LOGO zawarty jest w cenie podstawowej. sprawdź cennik płyt z kolędami

Jeżeli zmiana nakładu następuje przed rozpoczęciem produkcji taka zmiana jest możliwa. Kiedy zamawiany jest dodatkowy nakład jest on traktowany jako nowa praca i cena jest zawsze taka, jak przy konkretnie zamawianym nakładzie. sprawdź cennik płyt z kolędami

Wszystkie oferowane opakowania do płyt CD z kolędami zamieszczone są w naszym cenniku. Jest także możliwość zakupu zakupu samych płyt z kolędami z indywidualnym nadrukiem z logo, które następnie można opakować w dowolny sposób we własnym zakresie. sprawdź cennik płyt z kolędami

Tak, przy niektórych opakowaniach jest podany termin realizacji płyt z kolędami 1-3 dni robocze. Ale proszę zwrócić uwagę, że terminy realizacji podawane są w widełkach - co oznacza, że praca może zostać wydrukowana zarówno w 1 dzień roboczy, jak również w 3 dni robocze.
Dodatkowo jest to termin samej produkcji, a czas realizacji liczony jest zawsze od zaakceptowania projektów do druku, a nie od złożenia zamówienia. Należy brać pod uwagę dodatkowo czas na otrzymanie materiałów do wykonania projektów, czas na pracę grafików, ewentualne poprawki zgłoszone do wykonania i samą akceptację do druku. Dopiero po akceptacji pliku do druku - jest liczony czas wykonania pracy. więcej na temat terminów realizacji

Jeśli wybrana jest płatność za pobraniem lub po realizacji zamówienia (dostępna dla instytucji państwowych) - praca jest wysyłana bezpośrednio po druku.
W przypadku, gdy wybraną formą płatności jest przedpłata lub płatność 50/50 - praca wysyłana jest po odnotowaniu wpłaty na rachunku bankowym. I w tych przypadkach możliwe są sytuacje, gdzie produkcja może być gotowa do wysyłki i czekać na zrealizowaną płatność.

Standardowo druk odbywa się z pełnego koloru CMYK. Przy wyższych nakładach (powyżej 3.000 szt.) opcja druku z wykorzystaniem dodatkowego koloru Pantone jest możliwa, wymaga to indywidualnej kalkulacji cenowej. Należy tez brać pod uwagę możliwość wydłużenia czasu realizacji.
Wyjątkiem są niektóre projekty graficzne do nadruku na płytach, gdzie przy nakładach niższych (w zależności od oczekiwanego terminu realizacji od 500 lub od 1.000 szt.) możemy wykonać nadruk sitodrukowy z kolorów Pantone. Jeżeli istnieje taka możliwość nasi graficy poinformują o tym mailem. Sitodruk na płytach stosuje się wyłącznie przy pełnych aplach ze wzornika Pantone C - druk do 5 kolorów (np. biały podkład + 4 kolory Pantone lub 5 kolorów Pantone drukowanych bez podkładu na srebrze płyty).

Zalecane jest aby logo dostarczone było w postaci wektorowej zapisanej w jednym z formatów: CDR (Corel do wersji X6), EPS, AI (Illustrator do wersji CS6), PDF. Logo w postaci wektorowej daje największe możliwości przy wykonywaniu projektów graficznych.
Jeśli nie dysponujesz znakiem w postaci wektorowej zalecanym formatem jest TIFF (im większa rozdzielczość tym lepiej). Często mamy pytania czy logo może być dostarczone w formacie JPG - jeśli jest ono duże i doskonałej jakości to ostatecznie może być w takim formacie, ale należy pamiętać, że jpg z reguły jest zapisany w kolorystyce RGB, a druk odbywa się z CMYK-a - może nastąpić minimalne przekłamanie kolorów. Dodatkowo format jpg jest formatem stratnym, co oznacza, że część informacji w pliku nie istnieje.

Zamawiając produkcję płyt CD z kolędami znajdującymi się w naszej ofercie - wszystkie koszty związane z zamówioną produkcją są zawarte w cenie podstawowej - w tym także koszty związane z wykorzystanym materiałem muzycznym - opłaty z tytułu praw autorskich, wykonawczych, producenckich, licencyjnych.
Jedyne koszty, który są doliczane to wartość przesyłki kurierskiej.

Tak, foliowanie pudełek, digipacków jest możliwe - koszt podany w cenniku. Należy brać pod uwagę, że usługa foliowania przedłuża czas realizacji produkcji.

Od strony technicznej wykonanie płyty w kształcie choinki, mikołaja, itp. jest możliwe, jednakże zgodnie z zaleceniami producentów sprzętu audio-video w odtwarzaczach płyt kompaktowych nie powinno się stosować tzw. płyt kształtowych, ponieważ grozi to uszkodzeniem czytnika. Podobne informacje są zawarte w instrukcjach obsługi większości laptopów.
Zupełnie nie ma możliwości stosowania innych płyt niż standardowe w odtwarzaczach szczelinowych (np. w samochodach, niektórych laptopach, komputerach Mac), gdzie nie ma tacki podtrzymującej płytę w odtwarzaczu.
W związku z tymi zaleceniami i możliwością uszkodzenia czytników nie oferujemy produkcji płyt świątecznych o dowolnym kształcie, które zamiast mile kojarzyć się z Państwa firmą, mogłyby stać się przyczyną uszkodzenia sprzętu.

Tak, jest taka możliwość dla produkcji w nakładach wyższych niż 3.000 szt. Można wówczas wybrać kolędy z zestawów z grup cenowych K1 oraz K3.
Wykonanie nowego zestawu jest związane z koniecznością wykonania nowego masteringu (dopłata) oraz nowej matrycy, co wydłuża czas realizacji pracy.
Dodatkowe informacje - zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego z nami.

Produkcja płyty mini-CD jest droższa niż produkcja płyty standardowej, dodatkowo na płycie mini-CD mieści się zdecydowanie mniej materiału muzycznego niż na płycie standardowej. Wszystkie kalkulacje wykonywane są indywidualnie.

Tak, wśród zestawów płyt CD znajduje się także zestaw bez kolęd. zestawy płyt CD

Tak, jest stworzona specjalna strona, gdzie po zalogowaniu można posłuchać fragmentów wszystkich utworów. fragmenty kolęd

Staramy się wykonywać projekty możliwie szybko. Przyjmujemy, że w przypadku płyt CD z kolędami czas wykonania wstępnych wizualizacji wynosi ok. 1-2 dni robocze (przy ofercie specjalnej) oraz 1-3 dni robocze (przy ofercie standardowej) od złożenia zamówienia oraz otrzymaniu logo, życzeń, itp.
Zgłoszone do wykonania poprawki wprowadzane są w terminie od kilku godzin do 1 dnia roboczego - wszystkie poprawki proszę przesyłać opisane mailem.

Ilość wprowadzanych zmian w obrębie jednego wykorzystywanego wzoru nie jest limitowana. Każdą poprawkę proszę zgłaszać mailem jako odpowiedź na otrzymane podglądy projektów graficznych - zapewnia to ciągłość korespondencji oraz ułatwia i usprawnia pracę grafików.

Odpowiedź jest banalnie prosta - jeśli nie otrzymamy materiałów do wykonania projektów - logo, treści życzeń, wybranego wzoru ... nie możemy wykonać projektów graficznych. A bez akceptacji projektów nie jesteśmy w stanie ich wydrukować.
Jedna firma akceptuje jeden z przedstawionych projektów bez wprowadzania zmian, inna firma wprowadza kilka zmian, dodatkowo każdą z nich zgłaszając po kilku dniach od otrzymania podglądów - w takiej sytuacji ciężko byłoby opierać się na kolejności składania zamówień.

Po wykonaniu projektów, otrzymujesz mailem ich podglądy. W otrzymanych projektach możesz wprowadzić zmiany lub zaakceptować do druku. Akceptacja jest bardzo istotna, ponieważ często zdarza się, że nawet w tekstach życzeń dostarczanych w innych językach lub w danych teleadresowych, która mają być wydrukowane na ostatniej stronie karnetu są błędy - wysłane podglądy pozwalają je znaleźć i zgłosić konieczność wprowadzenia zmian.
Po zaakceptowaniu projektów - są one kierowane do przygotowalni do druku i drukowane - wówczas wprowadzenie zmian nie jest już możliwe.
Dlatego bardzo istotną sprawą jest dokładne przeczytanie wszystkich tekstów i sprawdzenie ich poprawności.

Mimo, że oprogramowanie graficzne jest coraz bardziej doskonałe i mimo, że pracujemy na najnowszych wersjach oprogramowania mogą zdarzyć się przekłamania, obrócenia elementu, itp. Jest to związane z brakiem zgodności między poszczególnymi programami a nawet kolejnymi wersjami tego samego programu.
Na szczęście nie zdarza się to często, ale kilkunastoletnie doświadczenie uczy nas, że warto każdy otrzymany projekt przedstawić do akceptacji - pozwala to wyeliminować nawet błędy w tekstach, adresach, telefonach, które zostały popełnione przez osoby przygotowujące plik do druku.

Mail z uwagami do projektu jest przekazywany grafikowi, który wykonuje poprawki. Mail z reguły jest bardziej przejrzysty i treściwy niż najlepiej wykonane odręczne notatki z rozmowy telefonicznej. Dodatkowo mail z uwagami czytany jest w momencie wykonywania poprawek, wszystkie maile znajdują się w jednym miejscu i nie ma potrzeby szukania w rożnych zapiskach, przypominania sobie rozmowy.
Dodatkowo treść maila jest niepodważalna i unikamy dzięki temu sytuacji, w której osoba zgłaszająca poprawki twierdzi, że nie wszystkie zgłoszone poprawki zostały wprowadzone w projekt zgodnie z jej oczekiwaniami.

Jest możliwość dostarczenia własnych projektów graficznych (nie dotyczy oferty specjalnej) wykonanych zgodnie z naszymi specyfikacjami technicznymi.
Korzystając z naszej bazy, zawierającej kilkaset świątecznych wzorów - jest możliwość dokonania dowolnych. Jak bardzo może zostać przeobrażony wzór zamieszczony na stronie internetowej widać na przykładach zamieszczonych na stronie. Zmieniona może zostać kolorystyka, układ elementów graficznych, połączone mogą zostać dwa projekty w jeden - w ten sposób powstanie zupełnie nowy niepowtarzalny projekt konkretnie dla Twojej firmy. Możliwe jest także zamieszczenie zdjęć dowolnych produktów.
Nie oferujemy natomiast wykonania projektu od podstaw - wszystko odbywa się na podstawie kilkuset świątecznych projektów posiadanych w naszej bazie graficznej.

Tak, w przypadku produkcji płyt CD z kolędami, korzystając z jednego z przedstawionych kilkuset wzorów - można wprowadzić zmiany zarówno w kolorystyce, jak i układzie. (opcja zmian niedostępna w ofercie specjalnej) zobacz jak powstaje projekt indywidualny

Tak, w przypadku CD-karnetów na ostatniej stronie często znajdują się LOGO firmy, adres strony www lub pełne dane teleadresowe. Każda produkcja jest projektowana i drukowana indywidualnie dlatego w tym przypadku istnieje taka możliwość. Opcja taka nie jest dostępna w ofercie specjalnej.

Życzenia mogą być dowolne - zarówno indywidualne, dostarczone po złożeniu zamówienia, jak również wybrane z naszych propozycji (życzenia). Jakie życzenia zostaną wykorzystane w projektach nie ma wpływu na cenę.

Oczywiście - LOGO drukowane jest w pełnym kolorze.

Prace, które są drukowane nawet w godzinach późnopopołudniowych możemy spakować i wysłać w dniu druku korzystając z naszego kuriera, który codziennie odbiera przesyłki z naszej firmy w godzinach wieczornych.
W przypadku korzystania z innego kuriera, najczęściej dochodzi konieczność zamówienia odbioru do określonej godziny (np. do godz. 12), kiedy jeszcze nie wiemy czy dana produkcja będzie mogła być gotowa do wysyłki w danym dniu. Praca wydrukowana przed odbiorem przesyłek przez kuriera, z którym mammy podpisana umowę wychodzi w dniu druku.

Tak, koszt przesyłki kurierskiej jest uwzględniony na fakturze VAT.

Standardowym terminem doręczenia przesyłki jest następny dzień roboczy po jej nadaniu. Dostawa przesyłki w godzinach między 9 a 16. Za dopłatą możliwe jest zagwarantowanie konkretnych godzin dostawy. Za dopłatą możliwa jest również dostawa przesyłki w sobotę. Obie opcje dostępne są dla adresów znajdujących się w tzw. pierwszej strefie doręczeń.
Należy brać pod uwagę, że w okresie zimowym mogą nastąpić utrudnienia w ruchu drogowym dla samochodów ciężarowych, co może skutkować opóźnieniami w dostawach przesyłek kurierskich.

Tak, jest taka możliwość - w miesiącach zimowych najwcześniejsza gwarantowana godzina dostaw w firmie kurierskiej DPD to 10:30 (w okresie letnim 9:30). Można także określić sugerowaną godzinę dostawy (przedział dwugodzinny). Każda z tych opcji związana jest z dopłatą i realizowana jest na ograniczonym terenie Polski - tzw. pierwsza strefa dostaw.

Koszt wysyłki kurierskiej jest uzależniony od zamawianego nakładu oraz rodzaju opakowań i jest niezależny od miejsca dostawy na terenie Polski.
Koszt paczki to 31 kg - łącznie z ubezpieczeniem przesyłki - to 17 zł netto.
W jedną paczkę możemy zapakować: do 1.800 szt. płyt bez opakowań; do 1.500 szt. płyt w kopertach foliowych; do 1.000 szt. płyt w kopertach kartonowych oraz w CD-karnetach; do 500 szt. płyt w pudełkach slim oraz w digipackach,; do 300 płyt w standardowych pudelkach CD-BOX; do 200 płyt w DigiAlbumach.
Znając zamawianą ilość - łatwo na podstawie powyższych danych ustalić koszt przesyłki kurierskiej.

Teoretycznie jest taka możliwość. W naszej kilkunastoletniej historii współpracy z firmami kurierskimi nie zdarzyło się jeszcze całkowite zagubienie przesyłki kurierskiej - mimo to, każda z wychodzących przesyłek jest ubezpieczona na wypadek zaginięcia lub uszkodzenia w transporcie.
Po zarejestrowaniu przesyłki na magazynie centralnym firmy kurierskiej jest wysyłana mailem informacja, że przesyłka będzie w doręczeniu. W przypadku jej niedoręczenie do godz 16:00 następnego dnia roboczego prosimy o informację mailową.

Foliowe etui ma za zadanie zabezpieczyć karnet przed otwieraniem, przed zarysowaniem, zniszczeniem.
Dodatkowo zapakowany karnet podkreśla dbałość o odbiorcę.

Tak, jest taka możliwość. Przy składaniu zamówienia w odpowiedniej rubryce proszę podać dokładny adres do wysyłki kurierskiej.

Tak, dla agencji reklamowych przygotowaliśmy atrakcyjny system upustów, premiujący firmy stale z nami współpracujące, które terminowo regulują należności.
W celu uzyskania większej ilości informacji zapraszamy do kontaktu z nami.

Formy płatności są określone na formularzu zamówienia. Podczas jego wypełniania należy wybrać najdogodniejszą formę.

Oczywiście - składając zamówienie proszę zaznaczyć "odbiór osobisty". Gdy produkcja będzie ukończona - zostanie wysłany mail z informacją, że praca jest gotowa do odbioru.
Odbiory osobiste możliwe są w godzinach 13:00 - 16:00 każdego dnia roboczego.

Tak, w karnetach indywidualnych jest taka możliwość - idealnym miejsce do zamieszczenia takiego zdjęcia jest druga strona karnetu. Prosimy przesłać fotografię zapisaną w tiff - rozdzielczości minimum 300 dpi przy skali 1:1


Kartki świąteczne

Dokładamy wszelkich starań, aby czas realizacji każdego zlecenia był maksymalnie krótki, jednakże jest on zależny od ilości i wielkości zleceń, możliwości produkcyjnych, itp. Biorąc pod uwagę dane z poprzednich kilkunastu lat przybliżone terminy wykonania projektu, druku, wysyłki kurierskiej znajdziesz w zakładce terminy realizacji kartek świątecznych.

Nie ma dodatkowych kosztów związanych z zamieszczeniem LOGO oraz życzeń.
W naszej ofercie życzenia drukowane są bezpośrednio w procesie produkcji kartki/karnetu. Nie ma więc u nas pojęcie dodruku życzeń ani dodatkowych opłat związanych z życzeniami. To samo dotyczy LOGO.
Całkowity koszt gotowej kartki karnetu, łącznie z życzeniami i LOGO w dwóch miejscach - na stronie głównej oraz pod życzeniami) zawarty jest w cenie podstawowej - sprawdź cennik

Tak, aczkolwiek nie zawsze. Proszę zwrócić uwagę, że terminy realizacji podawane są w widełkach - np. 1-3 dni, co oznacza, że praca może zostać wydrukowana zarówno w 1 dzień roboczy, jak również w 3 dni robocze.
Posiadając własne maszyny do druku cyfrowego nie jesteśmy uzależnieni od innych podmiotów i ilości zleceń, które one obsługują.
Dodatkowo proszę pamiętać, że czas realizacji liczony jest zawsze od zaakceptowania projektów do druku, a nie od złożenia zamówienia - dochodzi więc jeszcze czas na otrzymanie materiałów do wykonania projektów, czas na pracę grafików, ewentualne poprawki zgłoszone do wykonania i samą akceptację do druku.
Po wydrukowaniu praca jest wysyłana kurierem (standardowy czas dostawy to następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki).

Jeśli wybrana jest płatność za pobraniem lub po realizacji zamówienia (dostępna dla instytucji państwowych) - praca jest wysyłana bezpośrednio po druku.
W przypadku, gdy wybraną formą płatności jest przedpłata lub płatność 50/50 - praca wysyłana jest po odnotowaniu wpłaty na rachunku bankowym. I w tych przypadkach możliwe są sytuacje, gdzie produkcja może być gotowa do wysyłki i czekać na zrealizowaną płatność.

Standardowo druk odbywa się z pełnego koloru CMYK. Przy wyższych nakładach (powyżej 3.000 szt.) opcja druku z wykorzystaniem dodatkowego koloru Pantone jest możliwa, wymaga to indywidualnej kalkulacji cenowej. Należy tez brać pod uwagę możliwość wydłużenia czasu realizacji.

Zalecane jest aby logo dostarczone było w postaci wektorowej zapisanej w jednym z formatów: CDR (Corel do wersji X6), EPS, AI (Illustrator do wersji CS6), PDF. Logo w postaci wektorowej daje największe możliwości przy wykonywaniu projektów graficznych.
Jeśli nie dysponujesz znakiem w postaci wektorowej zalecanym formatem jest TIFF (im większa rozdzielczość tym lepiej). Często mamy pytania czy logo może być dostarczone w formacie JPG - jeśli jest ono duże i doskonałej jakości to ostatecznie może być w takim formacie, ale należy pamiętać, że jpg z reguły jest zapisany w kolorystyce RGB, a druk odbywa się z CMYK-a - może nastąpić minimalne przekłamanie kolorów. Dodatkowo format jpg jest formatem stratnym, co oznacza, że część informacji w pliku nie istnieje.

Korzystamy z przemysłowych urządzeń cyfrowych do druku średnio- i wysokonakładowego, które w przeciwieństwie do małych drukarek cyfrowych mogą korzystać zarówno z papierów dedykowanych do druku cyfrowego, jak również z kartonów oraz papierów do druku offsetowego.
Standardowo korzystamy z kartonów graficznych obustronnie kredowanych Invercote Creato. Są to wysokiej jakości kartony wykonane w 100% z celulozy, obustronnie dwukrotnie powlekane, dzięki takiej technologii produkcji papieru jest on zdecydowanie sztywniejszy niż tradycyjne papiery kredowane. Invercote Creato 300g jest porównywalny w sztywności i pulchności do kredy 350g.
Opcjonalnie (za dopłatą) - możemy wykorzystać papier satynowany DCP 300g (o podwyższonej bieli), DCP Ivory 300g w kolorze kości słoniowej oraz papiery ozdobne - więcej na temat kartek na papierach ozdobnych

Staramy się wykonywać projekty możliwie szybko. Przyjmujemy, że w przypadku kartek/karnetów z LOGO czas wykonania wstępnych wizualizacji wynosi ok. 1-2 dni robocze od złożenia zamówienia oraz otrzymaniu logo, życzeń, itp.
Zgłoszone do wykonania poprawki wprowadzane są w terminie od kilku godzin do 1 dnia roboczego - wszystkie poprawki proszę przesyłać opisane mailem.

Ilość wprowadzanych zmian w obrębie jednego wykorzystywanego wzoru nie jest limitowana. Każdą poprawkę proszę zgłaszać mailem jako odpowiedź na otrzymane podglądy projektów graficznych - zapewnia to ciągłość korespondencji oraz ułatwia i usprawnia pracę grafików.

Odpowiedź jest banalnie prosta - jeśli nie otrzymamy materiałów do wykonania projektów - logo, treści życzeń, wybranego wzoru ... nie możemy wykonać projektów graficznych. A bez akceptacji projektów nie jesteśmy w stanie ich wydrukować.
Jedna firma akceptuje jeden z przedstawionych projektów bez wprowadzania zmian, inna firma wprowadza kilka zmian, dodatkowo każdą z nich zgłaszając po kilku dniach od otrzymania podglądów - w takiej sytuacji ciężko byłoby opierać się na kolejności składania zamówień.

Po wykonaniu projektów, otrzymujesz mailem ich podglądy. W otrzymanych projektach możesz wprowadzić zmiany lub zaakceptować do druku. Akceptacja jest bardzo istotna, ponieważ często zdarza się, że nawet w tekstach życzeń dostarczanych w innych językach lub w danych teleadresowych, która mają być wydrukowane na ostatniej stronie karnetu są błędy - wysłane podglądy pozwalają je znaleźć i zgłosić konieczność wprowadzenia zmian.
Po zaakceptowaniu projektów - są one kierowane do przygotowalni do druku i drukowane - wówczas wprowadzenie zmian nie jest już możliwe.
Dlatego bardzo istotną sprawą jest dokładne przeczytanie wszystkich tekstów i sprawdzenie ich poprawności.

Mimo, że oprogramowanie graficzne jest coraz bardziej doskonałe i mimo, że pracujemy na najnowszych wersjach oprogramowania mogą zdarzyć się przekłamania, obrócenia elementu, itp. Jest to związane z brakiem zgodności między poszczególnymi programami a nawet kolejnymi wersjami tego samego programu.
Na szczęście nie zdarza się to często, ale kilkunastoletnie doświadczenie uczy nas, że warto każdy otrzymany projekt przedstawić do akceptacji - pozwala to wyeliminować nawet błędy w tekstach, adresach, telefonach, które zostały popełnione przez osoby przygotowujące plik do druku.

Mail z uwagami do projektu jest przekazywany grafikowi, który wykonuje poprawki. Mail z reguły jest bardziej przejrzysty i treściwy niż najlepiej wykonane odręczne notatki z rozmowy telefonicznej. Dodatkowo mail z uwagami czytany jest w momencie wykonywania poprawek, wszystkie maile znajdują się w jednym miejscu i nie ma potrzeby szukania w rożnych zapiskach, przypominania sobie rozmowy.
Dodatkowo treść maila jest niepodważalna i unikamy dzięki temu sytuacji, w której osoba zgłaszająca poprawki twierdzi, że nie wszystkie zgłoszone poprawki zostały wprowadzone w projekt zgodnie z jej oczekiwaniami.

Można dostarczyć własny projekt graficzny kartek świątecznych do druku - nie wpływa to na cenę.
W przypadku naszej oferty na indywidualne kartki z LOGO (opcja za dopłatą) - w przedstawionych wzorach można wykonywać dowolnych zmian. Jak bardzo może zostać przeobrażony wzór zamieszczony na stronie internetowej widać na przykładach zamieszczonych na stronie. Zmieniona może zostać kolorystyka, układ elementów graficznych, połączone mogą zostać dwa projekty w jeden - w ten sposób powstanie zupełnie nowy niepowtarzalny projekt konkretnie dla Twojej firmy. Możliwe jest także zamieszczenie zdjęć dowolnych produktów.
Nie oferujemy natomiast wykonania projektu od podstaw - wszystko odbywa się na podstawie kilkuset świątecznych projektów posiadanych w naszej bazie graficznej.

Wybrany wzór graficzny nie ma wpływu na cenę, która uzależniona jest od wielkości kartki/karnetu oraz od zamawianego nakładu. Precyzyjne informacje na temat cen znajdują się w cenniku. Nie ma żadnych dopłat za zamieszczenie LOGO, czy życzeń - u nas wszystko jest w cenie podstawowej.

Kartki projektujemy i drukujemy pod konkretne zamówienie. Nie odbywa się to na zasadzie, że drukowany jest duży nakład na magazyn i następnie do gotowych kartek dodruk życzeń i LOGO.
Dzięki temu każdy ze wzorów może być wykorzystany w dowolnym momencie.

Tak, w przypadku dopłaty za projekt indywidualny, zmiany mogą być dowolne, zarówno w kolorystyce, jak i układzie. Możliwe jest także zamieszczenie zdjęć produktów na drugiej stronie karnetu, zamieszczenie LOGO oraz stopki adresowej na czwartej stronie karnetu - zobacz jak powstaje projekt indywidualny

Tak, w przypadku karnetów indywidualnych na ostatniej stronie najczęściej znajduje się powielone LOGO firmy, często także z adresem strony www lub pełnymi danymi teleadresowymi. Każda produkcja jest przygotowywana i drukowana indywidualnie dlatego w tym przypadku istnieje taka możliwość.

Jeżeli całkowity nakład kwalifikuje pracę do druku metodą cyfrową- jest taka możliwość i rozbicie nakładu na dwie lub więcej części różniące się jedynie życzeniami jest możliwe i nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.
Natomiast w przypadku, gdy całkowity nakład wynosi powyżej 1.000 szt taka możliwość wiąże się z poniesieniem kosztu produkcji dla każdego z nakładów osobno (nie można łączyć tych prac i dzięki temu uzyskać niższą cenę jednostkową).

Życzenia zamieszczane w kartkach/karnetach mogą być dowolne - zarówno indywidualne, dostarczone po złożeniu zamówienia, jak również wybrane z naszych propozycji (życzenia). Jakie życzenia zostaną wykorzystane w projektach nie ma wpływu na cenę.

Oczywiście - LOGO drukowane jest w pełnym kolorze.

Prace, które są drukowane nawet w godzinach późnopopołudniowych możemy spakować i wysłać w dniu druku korzystając z naszego kuriera, który codziennie odbiera przesyłki z naszej firmy w godzinach wieczornych.
W przypadku korzystania z innego kuriera, najczęściej dochodzi konieczność zamówienia odbioru do określonej godziny (np. do godz. 12), kiedy jeszcze nie wiemy czy dana produkcja będzie mogła być gotowa do wysyłki w danym dniu. Praca wydrukowana przed odbiorem przesyłek przez kuriera, z którym mammy podpisana umowę wychodzi w dniu druku.

Tak, koszt przesyłki kurierskiej jest uwzględniony na fakturze VAT.

Standardowym terminem doręczenia przesyłki jest następny dzień roboczy po jej nadaniu. Dostawa przesyłki w godzinach między 9 a 16. Za dopłatą możliwe jest zagwarantowanie konkretnych godzin dostawy. Za dopłatą możliwa jest również dostawa przesyłki w sobotę. Obie opcje dostępne są dla adresów znajdujących się w tzw. pierwszej strefie doręczeń.
Należy brać pod uwagę, że w okresie zimowym mogą nastąpić utrudnienia w ruchu drogowym dla samochodów ciężarowych, co może skutkować opóźnieniami w dostawach przesyłek kurierskich.

Tak, jest taka możliwość - w miesiącach zimowych najwcześniejsza gwarantowana godzina dostaw w firmie kurierskiej DPD to 10:30 (w okresie letnim 9:30). Można także określić sugerowaną godzinę dostawy (przedział dwugodzinny). Każda z tych opcji związana jest z dopłatą i realizowana jest na ograniczonym terenie Polski - tzw. pierwsza strefa dostaw.

Wysyłka kurierska kartek/karnetów to 17 zł netto za przesyłkę - bez względu na zamówiony nakład oraz miejsce dostawy na terenie Polski.

Teoretycznie jest taka możliwość. W naszej kilkunastoletniej historii współpracy z firmami kurierskimi nie zdarzyło się jeszcze całkowite zagubienie przesyłki kurierskiej - mimo to, każda z wychodzących przesyłek jest ubezpieczona na wypadek zaginięcia lub uszkodzenia w transporcie.
Po zarejestrowaniu przesyłki na magazynie centralnym firmy kurierskiej jest wysyłana mailem informacja, że przesyłka będzie w doręczeniu. W przypadku jej niedoręczenie do godz 16:00 następnego dnia roboczego prosimy o informację mailową.

Foliowe etui ma za zadanie zabezpieczyć karnet przed otwieraniem, przed zarysowaniem, zniszczeniem.
Dodatkowo zapakowany karnet podkreśla dbałość o odbiorcę.

Tak, jest taka możliwość. Przy składaniu zamówienia w odpowiedniej rubryce proszę podać dokładny adres do wysyłki kurierskiej.

Tak, dla agencji reklamowych przygotowaliśmy atrakcyjny system upustów, premiujący firmy stale z nami współpracujące, które terminowo regulują należności.
W celu uzyskania większej ilości informacji zapraszamy do kontaktu z nami.

Formy płatności są określone na formularzu zamówienia. Podczas jego wypełniania należy wybrać najdogodniejszą formę.

Oczywiście - składając zamówienie proszę zaznaczyć "odbiór osobisty". Po wydrukowaniu kartek będzie wysłany mail z informacją, że praca jest gotowa do odbioru.
Odbiory osobiste możliwe są w godzinach 13:00 - 16:00 każdego dnia roboczego.

Tak, w karnetach indywidualnych jest taka możliwość - idealnym miejsce do zamieszczenia takiego zdjęcia jest druga strona karnetu. Prosimy przesłać fotografię zapisaną w tiff - rozdzielczości minimum 300 dpi przy skali 1:1


Upominki reklamowe

Tak, wszystkie podane ceny zawierają koszt znakowania zaznaczoną metodą. Dzięki temu nie musisz dodatkowo pytać, wyceniać, itp.
Staramy się aby wszystko u nas było proste, jasne i przejrzyste,

Dostawy realizujemy firmą kurierską DPD. Czas dostawy to następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki.
Składając zamówienie on-line na www.epromedia.pl przy niektórych produkcjach możesz wybrać dostawę paczkomatem (jest to uzależnione od wagi i od gabarytu przesyłki)

Tak, jest to możliwe w każdy dzień roboczy w godzinach przeznaczonych na odbiory magazynowe: 13:00-16:00 - po otrzymaniu informacji, że praca jest gotowa do wydania.

Z reguły jest to możliwe. Ważna jest powierzchnia nadruku / graweru - jeśli na danej powierzchni jest możliwe zamieszczenie dwóch, trzech, czterech logotypów - to nie ma przeciwwskazań i jeśli cały projekt zmieści się w założonym polu zadruku to nie ma dodatkowych kosztów.
Można także niektóre przedmioty znakować obustronnie - tam, gdzie jest to możliwe - cena jest podana w cenniku.
Pamiętaj, aby zamieszczone logotypy, teksty, itp. były czytelne.

Tak, przy zakupie gadżetów reklamowych agencje reklamowe mają inne warunki zakupu.

Najlepsze efekty przy grawerowaniu uzyskamy wykorzystując logo zapisane w postaci wektorowej w pliku .cdr, .eps, .ai
Niektóre logotypu w jpg można wykorzystać podczas graweru, ale zdecydowanie zalecamy wykonanie wektoryzacji tych znaków graficznych.

Tak, możesz skorzystać z naszej oferty na wektoryzację logo. Koszt wektoryzacji z reguły mieści się w przedziale 50-150 zł - wycenę możemy przedstawić po przesłaniu logotypu.
Po wektoryzacji otrzymujesz plik, który spełnia normy każdej drukarni - zapisany w .cdr oraz .eps oraz .pdf.